12 Mart 2015 Perşembe

Sevgi Soysal'ın Anlatımıyla 12 Mart

3 yorum:

bilge dedi ki...

Severek okuduğum yazarlardan...onun çok yakınından Kardeşinden dinlemiştim yaşantısını..kardeşi proje hocam ve komşumdu...ışıklar içinde yatsın..

bilge dedi ki...

Sevgi Soysalın kardeşi hocamızıda Eskişehirde yıllar önce Ankara-Eskişehir seferini yapan tren kazasında kaybettik sayende onuda anmış oldum..ışıklar içinde yatsınlar..iyiki varsın Arzu öğretmenim..senin bloğunu kendime çok yakın buluyorum uğramadan geçemiyorum sevgiler...

Arzu Sarıyer dedi ki...

Bilge'ciğim çok teşekkürler ,iyi ki sen de varsın .Çok sevdiğim blog dostumsun ,bir gün buluşmak dileğimdir.Sevgi Soysal 'ı ben de çok seviyorum ;adını ilk kez lisede edebiyat öğretmenimizden duymuştum.Sonra kitapları ile tanıştık...Kardeşini tanımanız ne güzelmiş ama ecelsiz ölümüne ben de üzüldüm.Herikisini de sayğı ile anıyorum ben de...Bu blog sayfam belleğim ve arşivim sayılır ,ziyaretlerin ve öğrendiklerin beni mutlu kılar.Sevgiler bende de ,çokca...